Математик, так само, як художник або поет, створює узори. І якщо ці узори стійкіші, то лише тому, що вони складені з ідей. (Р. Харді)

Методична тема

Ніякої достовірності нема в науках там, де не можна застосувати ні однієї з математичних наук, і в тому, що не має зв'язку з математикою.
Леонардо да Вінчі

Тема досвіду:
«Інтеграція елементів STEM-освіти через моделювання в техніці оригамі під час вивчення математики»
Мета досвіду:
Необхідність вирішення всіх тих завдань, що висуває перед учителем математика, вимагає зміни методів і форм організації освітнього процесу, забезпечення компетентнісного підходу, активізації діяльності учнів на заняттях, наближення тем, що вивчаються, до реального життя.

Актуальність:
  • Розгляд геометричних фігур у процесі складання моделі в техніці оригамі значно полегшує засвоєння математичних понять і властивостей фігур. Такий підхід оживляє і помітно полегшує освоєння абстрактних геометричних понять, переконує в правильності класичних тверджень, спонукає до подальших досліджень, конструювання. Крім того, розумова діяльність поєднується з ручною роботою, відбувається розвиток окоміру, розвивається здатність усної передачі знань і креслярські навички. 
  • Міцні знання в учня будуть у тому випадку, якщо він буде спиратися на наочність. Необхідно врахувати при цьому, що світ шкільної геометрії вимагає постійного звертання до образів. Образну, наочну модель евклідової геометрії на основі перетворень листа паперу дозволяє створити оригамі. Воно дозволяє знайомити з усіма геометричними об’єктами і полегшує засвоєння систематичного курсу геометрії. 
Прочитати більше можна за посиланням:
ЗАВАНТАЖИТИ

У вересні 2015 року стаття з даної теми була представлена на VII Міжнародний фестиваль педагогічних інновацій (м.Черкаси).



У жовтні 2015 року провела майстер-клас під час Всеукраїнської науково-практичної веб-конференції з міжнародною участю "Інноваційний вимір розвитку природничо-математичної та технологічної освіти".


У травні 2021 року взяла участь у засіданні науково-методичної ради КВНЗ ХАНО.

Немає коментарів:

Дописати коментар