Розкажіть учням і вони забудуть, покажіть і вони запам’ятають,
дайте спробувати самим зробити і вони навчаться.
дайте спробувати самим зробити і вони навчаться.
Стародавня мудрість
Державний стандарт базової та повної середньої освіти основними цілями освітньої галузі «Математика» визначає:
- опанування учнями системи математичних знань, умінь та навичок, необхідних у повсякденному житті та майбутній професійній діяльності, достатніх для успішного оволодіння на сучасному рівні предметів природничо-наукового та гуманітарного циклів, забезпечення неперервної освіти протягом життя;
- формування в учнів наукового світогляду, уявлень про ідеї та методи математики, про її роль у пізнанні дійсності;
- інтелектуальний розвиток учнів.
Прикладне спрямування забезпечує вміння учнів використовувати здобуті під час вивчення математики знання в практичній діяльності (дослідженні реальних явищ, складанні математичних моделей задач та зіставленні отриманих результатів з реальними) та при вивченні природничих наук (фізики, біології, географії, астрономії, хімії).
Політехнічна направленість навчання передбачає використання математичних знань і вмінь у розв’язуванні задач, зміст яких пов'язаний із описом виробничих циклів, процесів обслуговування та керування (фізики, хімії, креслення, трудового навчання тощо).
Прикладна задача повинна відповідати таким вимогам:
- питання задачі формулюється так, як воно зазвичай формулюється у житті;
- розв’язок задачі демонструє практичне застосування математичних ідей у різних галузях;
- зміст задачі повинен викликати в учнів пізнавальний інтерес;
- дані та шукані величини задачі мають бути реальними, узятими з життя.
- на обчислення значень величин, що зустрічаються в практичній
- на складання розрахункових таблиць;
- на побудову найпростіших номограм;
- на застосування і відновлення емпіричних формул;
- на висновок формул залежностей, що зустрічаються на практиці.
Цікаві публікації
Малюнки, які можна створити за допомогою циркуля
Немає коментарів:
Дописати коментар