Математик, так само, як художник або поет, створює узори. І якщо ці узори стійкіші, то лише тому, що вони складені з ідей. (Р. Харді)

20151022

Прикладне спрямування математики

Одним із дієвих та ефективних засобів реалізації прикладної спрямованості шкільного курсу математики є використання в навчальному процесі прикладних задач, які виникли в інших галузях, але потребують математичного розв’язання.

Прикладна задача повинна відповідати таким вимогам:
  • питання задачі формулюється так, як воно зазвичай формулюється у житті;
  • розв’язок задачі демонструє практичне застосування математичних ідей у різних галузях;
  • зміст задачі повинен викликати в учнів пізнавальний інтерес;
  • дані та шукані величини задачі мають бути реальними, узятими з життя.
Розв’язування прикладних задач у шкільному курсі математики сприяє ознайомленню учнів із роботою підприємств і галузей народного господарства, викликає інтерес до різних професій. У 5-8 класах можна застосовувати дидактичні ігри з розподіленням ролей, які відповідають різним професіям, і завданнями, які імітують вирішення певних виробничих чи побутових проблем...

Читати більше:

Матеріал, який можна використати на уроці:

Завдання:



Немає коментарів:

Дописати коментар