Математик, так само, як художник або поет, створює узори. І якщо ці узори стійкіші, то лише тому, що вони складені з ідей. (Р. Харді)

20151019

Практичне спрямування математики

Кожен вчитель знає: що є учні, яким досить розповісти і вони вже знають – це наші таланти, іншим потрібно не тільки розповісти, а ще і показати, продемонструвати і вони засвоюють знання з математики. А от коли не тільки розповісти і показати, а ще і дати зробити самим то вчаться як правило всі . В очах дітей спостерігається вогник пірнання, інтерес до чогось нового, за сухими числами і малюнками учні спостерігають життя зі всіма його правилами, відчувають, що математика це не суха наука, а конкретна річ, яку можна «спробувати» виконати самому, щось виміряти, чи зробити своїми руками. Все це пробуджує інтерес до предмету спонукає до дії, активізує пізнавальну діяльність учнів.
Стародавні філософи були праві, коли говорили, що розкажіть учням і вони забудуть, покажіть і вони запам’ятають, дай спробувати самим і вони навчаться.
Вивчаючи математику доводяться багато теорем. Та іноді ці доведення теорем для учнів здаються важкими, багато з учнів запитують: «А навіщо це потрібно?». І це природне питанням тому що не завжди підручники дають на нього повну відповідь.
Розвитку творчого мислення учнів сприяють задачі практичної спрямованості. Вони дають можливість учням одержати додаткову теоретичну інформацію, допомагають з'ясувати роль і місце математики в практичній діяльності людства. Прищеплюють інтерес до предмета, бажання працювати самостійно, професійно орієнтують учнів. Для розв’язання задач практичного та прикладного характеру учнем починаючи з 5 класу, а по мірі складності і в 6, 9 класах пропонується на уроках трудового навчання, на заняттях гуртків, чи вдома під наглядом батьків виготовити самостійно найпростіші геометричні та геодезичні прилади...
Читати більше:
Вимірювальні роботи на місцевості
Практична спрямованість математики
Практичні завдання при вивченні математики
Практичні роботи 6 клас


Немає коментарів:

Дописати коментар